مطالعه

کتابخانه عمومی شهید جلیلی بهاباد

مطالعه

vaezi
کتابخانه عمومی شهید جلیلی بهاباد

مطالعه

همه افراد خانه ی ما تقریبا - یعنی شاید بگویم هیچ استثنایی ندارد-

شب همیشه در حال مطالعه خوابشان می برد . خود من هم همین طورم .

نه اینکه وسط مطالعه خوابم ببرد،مطالعه می کنم ، تا خوابم می آید؛

کتاب را می گذارم و می خوابم. همه افراد خانواده ما همین طورند.

یعنی وقتی که می خواهند بخواببند حتما یک کتابی پهلوی دستشان هست.

من فکر می کنم که همه خانواده های ایرانی باید این طور باشند؛

من توقعم این است.

 

بیانات رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای

به نقل از کتاب " کتاب باید هلو باشد ؛نوشته محسن حدادی"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 16:21 | نویسنده : vaezi |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.